• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

Sesje u Venara

Blog w którym będą wpisywane streszczenia sesji jakie prowadzę według systemu AD&D 3.5 w świecie Forgotten Realm według własnej interpretacji. Postacie występujące: Kord - Barbarzyńca, półork; Songoku - Barbarzyńca, półork; Numizmos - Kapłan, człowiek; Cyryl - Mnich, człowiek; Elf, zaklinacz - Caladel ; Elf, zaklinacz - Ledalac; Trandil - Elf, tropiciel

Strony

  • Strona główna
  • Księga gości

Przygoda 23

 

Witamy w Cormyr

 

Po ucieczce z wieży drużyna postanawia spotkać się z elfami, jednakże te najwyraźniej nie wykazują chęci na spotkanie więc zmieniają plany na ponowną wizytę w grobowcu. Dokładniejsze przepatrzenie okolic grobowca pozwala na odnalezienie zwłok rycerza leżące w okolicznych szuwarach nad jeziorem. Uszkodzenia zbroi okazały się wyglądać jak pchnięcia widłami co kazało sugerować, iż zabicie elfa o którym dowiedzieli się wcześniej może mieć związek. Pochówek uczyniony przez Numizmosa pozwolił na odesłanie duszy rycerza i tym samym zakończenie zagrożenia z jego strony. Dalsza część dnia upłynęła m.in. na nieudanej próbie zbudowania kaplicy Pelora, polowaniu a także analizie znalezionego notatnika oraz księgi z rytuałem. Okazało się, iż rytuał pozwalał na permanentną zamianę dowolnego zwierzęcia na człowieka co rzucało dodatkowe światło dotyczące mieszkańców Ossington. Ponadto z notatnika znalezionego w grobowcu wynika, iż ów zabrany kamień jest najprawdopodobniej potężnym artefaktem umożliwiającym wzmocnienie nieumarłych.

Powrót do Ossington następnego dnia pozwolił na wyjaśnienie całej sytuacji elfom a także eksplorację wieży, a właściwie ich podziemi gdzie znaleźli ludzkie ciała wiszące na hakach i najpewniej służące za pożywienie a także ukryte pomieszczenie gdzie znajdował się Kamień Etruli. Kolejnego dnia, po naradzie dotyczącej dalszych planów cała drużyna drogą okrężną postanowiła ruszyć do Blacktown na poszukiwanie brata Caladela i Ledalaca, który mógłby rzucić więcej światła w kwestii poszukiwań znienawidzonego przez elfy Flagga vel Durgula jak jest nazywany w notatniku.

 

Po kilku dniach podróży drużyna dociera do fortu granicznego na ziemiach Cormyru, gdzie korzystając z uprzejmości miejscowego kowala Numizmos rzeźbi na pancerzu symbol Pelora. Dowiadują się również o turnieju łuczniczym organizowanym przez Hrabiego Wendella Thundersworda na zamku Moonrock. W związku z tym, że zamek znajduje się na linii podróży postanawiają udać się tam i by wziąć w nim udział. Spokojna podróż na turniej zostaje przerwana nagłym pojawieniem się złowieszczych wilków wybiegających z lasu. Zaraz za nimi na rumaku bojowym pojawia się rycerz w pełnej zbroi szarżującym na stado. Niestety, niefortunnie spada z konia co stawia go w trudnej sytuacji. Drużyna postanawia wspomóc nieznajomego rycerza, który niechybnie miałby kłopoty by ujść z życiem. Ocalałym okazał się być Willbert Thundersword, młody syn hrabiego Thunderswda. W ramach podziękowania za pomoc młody Will zaprasza wszystkich na zamek swego ojca gdzie mają być jego gośćmi…

15 maja 2019   Dodaj komentarz
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz

Venarpl | Blogi